Oplysninger om krav til regnskab og bilag vedrørende §18 midler.

Krav til regnskab og bilag Du kan på vegne af en frivillig social forening hvert år søge §18 midler fra Skive Kommune. Læs mere herom på siden. Når du har fået bevilliget §18 midler, bedes du på vegne af foreningen fremsende underskrevet regnskab med tilhørende bilag for 2024 senest den 15. marts 2025 til tmni@skivekommune.dk eller aflevere det i Skive Kommunens postkasse. En eventuel ny ansøgning til Frivillighedsrådet i 2025 vil ikke blive behandlet, før Skive Kommune har modtaget regnskab og bilag. Hvis hele det bevilligede beløb ikke bliver brugt til det ansøgte formål, skal restbeløbet tilbagebetales til Skive Kommune på kt.nr. 7565-0001555007, Jyske Bank med angivelse af foreningens cvr.nr./vwpj §18. Krav til regnskab og bilag: Regnskabet skal være opbygget i forhold til de aktiviteter, der er ansøgt om midler til, så det tydeligt fremgår, hvad §18 midlerne er brugt til. I skal fremsende kopi af alle kvitteringer/bilag, der relaterer sig til §18 midlerne (fx leje af bus, indkøb, køb af porto mv.). Hvis I har brug for et regnskabsskema, kan dette findes her: Regnskabsskema §18 midler 2024-2025