Få hjælp til Digital Post, skive.dk, Borger.dk og mange andre selvbetjeningsløsninger.

Hvad er Den Digitale Hotline? Har du brug for hjælp, når du bruger kommunens digitale selvbetjeningsløsninger på Skive.dk eller på Borger.dk kan du få hjælp via Den Digitale Hotline. På tlf. 7020 0000 sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig. Hotline-funktionen gør, at medarbejderne kan træffes på de tidspunkter, hvor du som borger har tid til at bruge de digitale løsninger - også udenfor kommunens åbningstid. Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med? Vi vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Du kan også få hjælp og vejledning til, hvor du skal henvende dig. Vi kan f.eks. hjælpe med: Digital post, e-boks og fritagelser Spørgsmål om pas og kørekort Anmeldelse af rotter MitID Digital flytning Spørgsmål om hvor dit sundhedskort bliver af, eller hvorfor din digitale flytning ikke er godkendt Bestilling af sundhedskort (det gule kort) og EU-sygesikring (det blå kort) Valg af læge/sygesikringsgruppe Digital pladsanvisning Hjælp til tidsbestilling i Borgerservice & Ydelse Udvalgte områder inden for SKAT og meget mere I den Digital Hotline sidder der medarbejdere fra Borgerservice og kan vejlede dig, vi kan dog ikke foretage sagsbehandling.