Når vi har fået din ansøgning er sagens forløb:

Der foretages en "hækvurdering" Der foretages en egentlig besigtigelse med udarbejdelse af rapport Der gives tilsagn om tilskud Udførelse af nedbrydningen Reetablering af grund Udbetaling til entreprenør ved færdiggørelse af arbejdet Udbetaling og eventuel tilbagebetaling af tilskud Når Skive Kommune ved besigtigelse har konstateret, at arbejdet er afsluttet, udbetales tilskuddet på baggrund af dokumentation(vejesedler) for afholdte afgifter. Arbejdet skal være udført før tilskuddet udbetales. Det er en forudsætning at nedrivnings- og reetableringarbejder udføres af godkendte momsregistrerede(CVR) virksomheder. at nedrivningsmaterialet håndteres i henhold til Skive Kommunes affaldsplan og de evt. stillede krav i nedrivningstilladelsen. Det er ejers ansvar at anskaffe og fremsende de nødvendige dokumenter. Der ydes ikke tilskud til eget arbejde.